1402-12-17 07:24
249
0
89073
طرح‌هایی که حال خوب معنوی ایجاد می‌کند؛

«ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در ۲ هزار بقعه متبرکه

مدیر کل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای ویژه‌برنامه‌های ضیافت الهی و آرامش بهاری در ۲ هزار بقعه متبرکه شاخص در سطح کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، حجت‌الاسلام نوروزپور در حاشیه برگزاری دوره آموزشی هیأت امنا و خادمین بقاع متبرکه در امامزاده عبدالله (ع) گرگان اظهار کرد: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفند ماه امسال آغاز می‌شود، تقارن این ایام با ماه پرفضیلت مضان زمینه اجرای طرح ضیافت الهی را تا پایان ماه مبارک رمضان فراهم می‌کند.

وی از اجرای ویژه برنامه‌های طرح آرامش بهاری برای ایام نوروز و طرح ضیافت الهی ویژه ایام ماه مبارک رمضان در ۲ هزار امامزاده و بقاع متبرکه کشور خبر داد.

مدیر کل بقاع و اماکن مذهبی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: برنامه تحویل سال نو، اقامه نماز جماعت، برپایی خیمه معرفت با حضور مبلغ اعزامی و بومی برای پاسخگویی به مسائل شرعی و مشاوره با خانواده‌ها و غرفه ویژه کودکان، آیین جزء خوانی قرآن کریم، جلسه تفسیر قرآن کریم، محفل انس با قرآن کریم و دعاخوانی و مناجات در بقاع متبرکه از جمله برنامه‌ها است.

نوروزپور بودجه اختصاصی برای هر یک از بقاع متبرکه را جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان اوقاف و امور خیریه برشمرد و گفت: تلاش برای ارائه خدمات فرهنگی و معنوی به زائران در اولویت باشد.

وی از خیرین و واقفین خیراندیش خواست تا برای مشارکت در سفره‌های افطاری ساده با هیئت امنای بقاع متبرکه ارتباط برقرار کنند و در این کار خداپسندانه شریک و سهیم شوند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.